Senin, 23 November 2015

Mempercepatkan Kesedihan dan Kesedihan Dengan Minyak Essential

Mempercepatkan Kesedihan dan Kesedihan Dengan Minyak Essential

Tidak banyak perkara yang dijamin dalam perkara-perkara kehidupan. Salah satu daripada mereka adalah jaminan bahawa anda akan mengalami kesusahan dan kesedihanku beberapa kali sepanjang hidup anda. Kesedihan anda akan membuat atas sebab-sebab yang berbeza.

Proses bersedih mempunyai langkah-langkah dalam untuk menunjukkan sejauh mana jarak anda untuk disembuhkan. Yang pertama adalah kejutan awal, yang berubah menjadi penerimaan. Penerimaan ini kemudian bertukar menjadi bergerak lalu kesedihan anda dan mengambil hidup anda di mana anda meninggalkan. Proses ini boleh dipercepatkan melalui kaedah semula jadi yang dikenali sebagai aromaterapi.

Aromaterapi membantu badan sembuh dengan menggunakan minyak pati. Minyak pati datang dari tumbuh-tumbuhan, jadi terdapat beratus-ratus jenis minyak. Setiap minyak ini mempunyai ciri-ciri tertentu, jadi hanya sebahagian daripada minyak akan membantu dengan kesedihan dan kedukaan. Minyak pati yang akan membantu dengan kesedihan lavender, bergamot, chamomile roman, dan Jintan saru.

Chamomile Roman adalah anti-radang, antispasmodic, dan penyahtoksik. Ia akan membantu anda berehat, tidur, mengurangkan kebimbangan, dan melegakan keresahan semasa kesedihan anda. Ia juga akan membantu anda untuk menstabilkan emosi anda dan melepaskan kemarahan anda. Anda boleh menarik nafas chamomile roman secara langsung atau dengan peresap atau diletakkan di atas kulit anda.

Bergamot akan membantu anda kerana ia adalah anti-depresan dan akan mengimbangkan hormon anda. Aroma sitrus Its sahaja akan meringankan mood anda. Ia boleh disebarkan atau dihidu secara langsung, tetapi tidak meletakkan ia pada kulit anda. Ia adalah phototoxic pada kulit, jadi mana-mana kulit yang akan melihat cahaya matahari dalam tempoh 36 jam selepas menggunakan tidak perlu mempunyai bergamot disapu di atasnya.

Juniper akan membantu anda berasa kasih sayang, keamanan, dan kesihatan yang baik semasa kesedihan anda. Minyak ini menyahtoksin, mengawal peredaran di dalam buah pinggang, dan mempunyai ciri-ciri pembersihan. Juniper boleh dihidu, disebarkan, atau diurut pada kulit.

Lavender adalah minyak serba boleh. Ia akan membantu anda dalam kesedihan anda dengan membolehkan anda untuk berehat, mengurangkan ketegangan saraf, tidur, menumpukan perhatian, dan mempunyai ketajaman mental. Lavender boleh dihidu, disebarkan, atau diurut pada kulit.

Selain menggunakan minyak individu, anda boleh menggabungkan minyak untuk kesan ditambah. Nama-nama ini ramuan minyak yang gagah perkasa, pelepasan, keharmonian, pengampunan, terima kasih, dan masa kini. Menggunakan mana-mana minyak ini akan membantu anda mempercepatkan masa anda kesedihan dan membantu anda kembali kepada kehidupan anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar