Senin, 23 November 2015

Bagaimana Adakah Acupressure Bekerja Untuk Peremajaan Muka?

Bagaimana Adakah Acupressure Bekerja Untuk Peremajaan Muka?

Akutekanan adalah sistem rawatan yang silam, bekerja pada tenaga penting yang beredar di dalam badan kita. Banyak meridian tenaga berjalan di seluruh muka, leher dan tengkorak. Dengan mengurut mata akutekanan dikaitkan dengan tenaga penting, anda mengakses tahap anda lebih mendalam (fisiologi, emosi, psikologi) dan bekerja pada kesejahteraan umum, yang seterusnya mencerminkan muka. Anda meningkatkan kesihatan organ-organ penting anda, yang memberi manfaat kepada kulit dan otot anda.

Ini tenaga penting adalah unsur yang paling penting dalam kaedah Peremajaan akutekanan Muka. Ia berfungsi pada kesihatan anda, perasaan anda serta bagaimana anda melihat.

Sebagai pengamal akutekanan disahkan, saya menerima banyak soalan tentang bagaimana untuk menggunakan diri akutekanan-untuk peremajaan muka dan bukan mengangkat muka pembedahan, mata mengangkat dan kening lif. Berikut adalah beberapa Soalan yang paling biasa & Sebagai ...

Q1. Adakah terdapat apa-apa kesan buruk kepada akutekanan?

A1. No. Acupressure adalah salah satu daripada 3 cabang utama Perubatan Tradisional Cina. Ia adalah terapi, dan oleh itu ia menyembuhkan. Tidak seperti ubat-ubatan, modaliti adalah untuk menguatkan badan kebolehan penyembuhan diri semula jadi. Ia adalah selamat dan semula jadi.

Jika anda mempunyai reaksi penyembuhan apabila mengamalkan latihan peremajaan muka (detox kulit, tidur yang lebih baik, dan lain-lain), hanya berhenti untuk beberapa hari dan menyambung semula latihan. Anda akan melihat satu cahaya baru yang sihat muda!

Q2. Bagaimana saya boleh menggunakan akutekanan pada diri saya walaupun saya bukan seorang acupressurist profesional?

A2. Kunci di sini adalah untuk diperlihatkan kepada acupoints oleh acupressurist profesional. Sebaik sahaja anda tahu di mana mata, dan bagaimana untuk bekerja mereka, anda adalah bersedia!

Tetapi jangan bimbang, tiada apa yang tidak baik dan berbahaya boleh berlaku kepada anda atau muka anda jika anda terlepas mata.

Q3. Bukan kawasan mata terlalu rapuh untuk memohon akutekanan di atasnya?

A3. Acupressure bukan tentang mengurut. Hanya memohon tekanan jari mantap tanpa bergerak atau regangan kulit.

S4. Bagaimana akutekanan mengangkat muka dan meremajakan kulit?

A4. Sebagai teknik tekanan jari, akutekanan boleh digunakan sebagai teknik urutan muka. Tekanan jari Mudah melegakan kawasan-kawasan sesak serta melegakan otot-otot. Oleh itu toksin dilepaskan dan dihapuskan, yang sudah tentu memberi manfaat kepada penampilan luar kita.

Lebih penting lagi, meridian tenaga banyak berjalan di seluruh muka, leher dan tengkorak. Dengan mengurut mata dikaitkan dengan Qi (tenaga penting), akutekanan mengakses tahap yang lebih mendalam dan berfungsi pada kesejahteraan umum, yang seterusnya mencerminkan muka (semua orang telah melihat bagaimana seseorang cinta kelihatan berseri tidak kira apa!) .

Ini tenaga penting adalah unsur yang paling penting dalam peremajaan akutekanan muka; ia mengawal kesihatan kita, bagaimana kita rasa serta bagaimana kita melihat.

S5. Semuanya kedengaran agak terlalu baik untuk menjadi benar. Ada tangkapan?

A5. Tangkapan hanya adalah bahawa anda perlu untuk bersedia untuk mencuba latihan!

Ia adalah apa yang anda lakukan 90% daripada masa yang dikira.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar